Bliv medlem i Nexø Golf klub

Vi har god plads på vores velholdte skønne bane og vil gerne være flere medlemmer i Nexø Golf Klub.

Vi lægger stor vægt på at der er plads til alle og at både medlemmer og gæster føler sig velkomne.

Som medlem får du udover en god service i fantastiske omgivelser også et hyggeligt uformelt socialt miljø, hvor alle kender hinanden.

Velkommen hos os.

Nexø Golf Klub tilbyder:

Frit spil på to 18 - huls baner. Dueodde Golfbane som hjemmebane hele året       og Bornholms Golf Klubs bane i Rønne i sommerhalvåret.

Frit spil på professionel anlagt 18 - hullers puttinggreen.

Frit spil på Pitch & Put / Par - 3 bane.

Pro - træner.

Frie træningsbolde på driving range.

Fri træning for nybegyndere.

Deltagelse i klubbens turneringer.

Deltagelse i klubber i klubben.

Deltagelse på klubhold.

Cafe med lave priser.

Golfshop med gode tilbud.

Der er ingen venteliste og der skal ikke betales indskud, anparter eller lignende men udelukkende et årskontingent.

Årskontingentet følger kalenderåret. Ved indmeldelse på andre tidspunkter end ved årsskifte betales der første år, afhængig af indmeldelsestidspunktet, en reduceret pris.

Hvis du er medlem af en anden golfklub eller tidligere har haft et medlemskab, har "Golfkørekort"  eller fået lignende golfkursus, hvor der er udstedt bevis på, at prøver i såvel teoretisk etikette - og regelundervisning samt praktisk sving - og spilleteknik er bestået kan du umiddelbart blive medlem i Nexø Golf Klub med spilleret.

For yderligere oplysninger - kontakt sekretariatet.

Mail: ngk@dueodde-golf.dk