SPIES_NYT_LOGO.png

Spies -  vores meget trofaste hovedturnerings sponsor for Nexø Golf Klub, har igen i 2023 valgt at give hele to hovedpræmier.

Begge rejserne er for 2 personer med afrejse direkte fra Bornholm med Spies og Sunclass Airlines.

3/10 Mallorca

Hotell Sunprime Waterfront med morgenmad, transfer og mad på flyet.

Dobbeltværelse Classic Room med balkon og havudsigt

Værdi 18.000 DKK

21/9 Kreta

Hotell Bella Vista Village med morgenmad, transfer, bagage og mad på flyet

dobbeltværelse med balkon og havudsigt

Værdi 14.000 DKK

Bestemmelser for Spies rejserne i Nexø golfklub                        2022 Version

Rejsebureauet Spies Rejser donerer 1 eller 2 rejser, for 2 personer, til udlodning blandt deltagerne i en serie af turneringer spillet i Nexø Golfklub i løbet af en sæson.

· De tællende turneringer udpeges i det gældende turneringsprogram.

·  Man skal være medlem af en af de 4 Bornholmske golfklubber.

·  Man skal min. være fyldt 16 år på selve rejsedagen.

·  Vinderen af en række (A, B, C,D) tildeles 3 ekstra lodsedler.

·  Nummer 2 i en række (A, B, C,D) tildeles 2 ekstra lodsedler.

·  Nummer 3 i en række (A, B, C,D) tildeles 1 ekstra lodseddel.

·  I turneringer med bruttovinder tildeles denne 3 ekstra lodsedler, men indgår ikke i nettorækken.

·  Disse ekstra lodsedler består af et scorekort udfyldt med Navn, Dato for turneringen og Medlemsnummer.

·  Alle scorekort fra de tællende turneringer + de ekstra scorekort udgør en lodseddel og opbevares af turneringsudvalget indtil lodtrækningen finder sted.

·  Efter den sidste tællende turnering, trækkes de vindende scorekort til rejsen eller rejserne.

·  Hvis spilleren, af det vindende udtrukne scorekort, ikke selv kan være til stede, kan man lade sig repræsentere af en anden person.  Der skal i så fald foreligge en skriftlig fuldmagt fra personen til stedfortræderen. Denne fuldmagt, skal vises ved udtrækningen.

·  Hvis man på forhånd er bekendt med ikke at kunne opfylde bestemmelserne, skal vinderen lade det vide, inden præmieoverrækkelsen.

·  Man kan kun vinde 1 rejse.

·  Præmien/rejsen, kan på ingen måde overdrages eller sælges.

·  Evt. spørgsmål rettes til Sekretariatet.