Begynder i Nexø Golf Klub

Som begynder er du hjertelig velkommen i Nexø Golf Klub. Vi er parate til at tage rigtig godt imod dig og introducere dig til alle golfspillets facetter.

Vi starter golfskole én gang årligt - om foråret - eller efter behov, og alle bliver trænet af vores professionelle træner Martin Park.

Der vil også være en teoretisk gennemgang af golfreglerne, så du gnidningsfrit bliver klar til at bestå prøven, der sikrer dig dit nye golfkørekort.

Nexø Golf Klub tilbyder til begyndere bosidende på Bornholm:

Hyggelig fællestræning.

Gratis prøvemedlemskab indtil 1. august i opstarts året.

Fri afbenyttelse af vores udendørs træningsfaciliteter ( driving range og

putting green etc. ) i prøveperioden.

Frie bolde på driving range i prøveperioden.

Frit spil på vores par-3 bane i prøveperioden.

Gratis teoriundervisning, lærebøger m. m. - vi garanterer, at du består                  Dansk Golf Unions teoretiske prøve.

Efter prøveperioden betaler du ( senior 25 - 79 år ) kun kr. 1.800,- i                    kontingent for resten af året.

Fra 0 - 12 år er det gratis at være medlem af Nexø Golfklub.

Unge 13 - 17 år gratis for resten af året.

Ung-senior 18 - 24 år betaler 900,-  for resten af året

Kontingentet det efterfølgende år er kun halv pris af det fulde kontingent.

Du betaler således kun fuldt kontingent det tredje år, du spiller i Nexø Golf          Klub.

Se kontingent priser her.

Mere info hos sekretariatet: tel. 5648 8987 Mail: ngk@dueodde-golf.dk

Mulighed for at spille med i KANINKLUBBEN sammen med de andre

begyndere og de knapt så øvede fra tidligere år.

I Nexø Golf  Klub er der ingen venteliste og der skal ikke betales indskud, anparter eller lignende men udelukkende et årskontingent.

For yderligere oplysninger - kontakt sekretariatet.

Mail: ngk@dueodde-golf.dk